martes, 4 de diciembre de 2012

Grabació del treball d' identitat i territori (Gitic)

El passat cap de setmana el meu grup de gitic i jo vam dur a terme la grabació del treball d'identitat i territori, un treball importantíssim al mòdul de comunicació oral digital i escrita.
La grabació va ser a casa meva per la tarda, jo vaig fer de càmara i els actors van ser el nebot d'un component del grup i una pròpia companya del grup.
Aquest treball constaba dels efectes negatius que pateix un nen quan els seus pares tenen fortes discussions i baralles, tot el prcés de grabacióva durar dues hores, vam fer diverses tomes de les diferents escenes i al final va quedar molt be; però el millor de tot és que va ser una experiència molt enriquidora (ja que mai abans havia fet algo així) i ens ho vam passar molt be tot rient i aprenent.
Treballs com aquest m'agraden i espero aprofitar-los al màxim i aprendre tot el que pugui.

El vídeo podrà ser visionat i comentat per la classe pròximament.
Som-hi!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario