lunes, 17 de diciembre de 2012

Final setmana frenètica


La passada setmana va ser molt intensa i estressant, va ser una setmana protagonitzada per constants exposicions i entregues de treballs de les respectives assignatures.
El dilluns va ser un dia bastant tranquil, no vaig haver d’exposar cap treball però em vaig reunir a la universitat amb el meu grup de processos educatius per acabar de perfilar el treball que havíem d’exposar el dia següent i acabar de repartir la feina sobre “la graella dels pedagogs”, una altre treball importantíssim el qual s’havia d’entregar el dimecres.
Dimarts el meu grup i jo vam exposar el nostre treball de processos educatius sobre el Síndrome de Williams, juntament amb altres grups que també exposaven els seus treballs; tots van ser molt interessants, però vaig estar especialment nerviós per exposar el meu treball, ja que era la meva primera gran exposició a Blanquerna i feia una part important del treball: les característiques biomèdiques i el diagnòstic mèdic.
Va sortir força bé tot i que ens vam passar una mica del temps establert, però vam sortir molt satisfets de la nostra exposició.
Dimecres vam entregar “la graella dels pedagogs”, un treball de processos educatius que consistía en omplir diverses graelles (una per persona del grup) sobre els diversos models educatius i pedagogs de l’assignatura.
Va ser una de les feines més dures, ja que s’havia d’omplir molt, però ens vam organitzar i la vam poder acabar i entregar en bones condicions; també cal dir que a seminari vaig haver d’explicar totes les coses que no havia pogut exposar degut  a la grip que vaig passar fa poc, com són l’actualitat educativa o la diada educativa, però me’n vaig sortir força be i vaig acabar molt satisfet.
Dijous tocava la gran exposició del treball d’identitat i territori del mòdul de comunicació oral, digital i escrita. Va ser una exposició similar a la de dimarts però vaig estar bastant més tranquil ja que havia de parlar d’un tema més simple i ho fèiem sobre un vídeo referent a la violència de gènere vista per l’infant, un treball que portàvem bastant ben preparat i que va agradar molt a la classe i als professors, aquell dia si que vam sortir especialment contents.
Divendres únicament tocava classe de gitic de dues hores més “light” que els anteriors dies de la setmana, tot i que el professor ens va explicar una cosa molt important per un possible futur com a professors. Es tracta de continuar amb el procés educatiu més enllà dels primers passos (com ara recordar) i anar més enllà fins arribar al final d’aquest procés, com per exemple aplicar o crear.
V ser una classe molt interessant tot i que en un principi vaig pensar en no anar per descansar un cop acabada aquesta rutina d’exposicions i treballs, i sort que vaig anar-hi!
Ara a preparar la següent setmana que encara haig d’entregar el diari dels pedagogs i el diari de seminari, però molt content per haver “sobreviscut” a aquesta terrorífica setmana.



No hay comentarios:

Publicar un comentario