viernes, 21 de diciembre de 2012

Conclussions DPA


Quan vaig començar aquest blog el mateix dia que el vaig crear, vaig explicar que tractaria d’una pàgina web on compartiria les meves impressions, experiències i pensaments sobre els aspectes educatius més rellevants d’aquest primer semestre.
Així ha estat, durant aquests mesos he compartit en aquest blog allò que m’ha semblat més interessant per compartir amb la resta i ho he tractat d’ exemplificar amb fotos o inclús amb algun vídeo.
Crec que fer aquest blog m’ha anat be ja que m’ha servit per reflexionar sobre alguns aspectes que em succeïen durant el transcurs d’aquest primer semestre, i ho he fet amb ganes i amb il·lusió, per tant puc dir amb fermesa que estic content d’haver fet aquest blog i de seguir aprenent a aquesta universitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario