viernes, 21 de diciembre de 2012

Conclusions del primer semestre



Estic molt content perquè quan vaig començar estava una mica nerviós ja que era nou en la universitat, no coneixia a ningú i algunes persones m’havien dit que la universitat era molt complicada i que calia estar hores i hores estudiant, però un cop vaig començar vaig veure la gent era molt simpàtica i que la universitat era similar al batxillerat, i que (òbviament) calia treballar dia a dia per aprovar però que no era per tant tal i com m’havien dit alguns.
Durant aquest semestre he après moltes coses sobre l’educació dels nens, teoria sobre models d’aprenentatge, informàtica, com parlar en públic..
Especialment m’agradaria destacar la SAE, i especialment el dia que vaig fer pràctiques com a professor en una escola. Tal i com va dir en Jordi a la taula rodona del dia 12/11/12 (a la SAE) fent pràctiques és on més s’aprèn, ja que t’enfrontes a la realitat independentment de tots els coneixements teòrics que tinguis, i jo opino igual que ell. Va ser una experiència magnífica
Aquest semestre he après molt, això esta clar, però ara falten encara els exàmens i veure si aquest esforç dona els seus fruits en forma de bones notes als treballs, tot i que les poques notes que per ara conec són força positives.
Espero que el següent semestre sigui tant interessant i educatiu com aquest per seguir formant-me com a professor.


                               

No hay comentarios:

Publicar un comentario