viernes, 23 de noviembre de 2012

Setmana "post-SAE"

Un cop acabada la SAE, toca fer reflexions sobre com ha anat i què s'ha après al respecte.
A clasee, especialment als seminaris s'ha comentat a fons tot el que fa referència a la SAE dia a dia, i tots els alumnes em expressat les nostres experiències i aprenentatges i els hem compartit davant els companys i les respectives tutores.
Grècies a aquestes sessions de reflexió he après molt sobre altres tipus d'escola respecte a la meva, cadascú ha anat a un tipus d'escola diferent amb una metodologia i un projecte educatiu diferent, i he vist que cada escola és un mon.
Personalment opino que la meva escola on vaig anar estava molt be i el seu projecte era molt original i interessant, però van haver-hi altres escoles com ara l'escola Pegaso on va anar una companya de seminari que em va agradar més que la meva ja que fan més projectes en grup i es fan exàmens, cosa que considero que és important de cara l'aprenentatge.
Tot i així, estic molt satisfet de l'escola que em va tocar i m'ha agradat molt fer aquesta setmana de "reflexió" sobre la SAE, ja que com he dit abans, cada escola és un món, i s'ha de ser astronauta.







No hay comentarios:

Publicar un comentario